MOKYMAI

KURSAI IR SEMINARAI

VEIDOTYRA. MIMIKOS. KŪNO KALBA

Plataus spektro mokymai pažinti save ir kitus, vadovams, pardavėjams, personalo specialistams

INDIVIDUALŪS VEIDOTYROS MOKYMAI

Individualus mokymas pritaikytas jūsų konkretiems poreikiams

ASMENINĖ ĮTAKA IR LAIKYSENA

Šiuose kursuose sužinosite visą eilę priemonių ir metodų, kurie padės būti pozityvesniais, padidins pasitikėjimą ir padės geriau suprasti bendravimo situacijas.

BENDRAVIMO ĮGŪDŽIAI

Mokymai nukreipti į darbą grupėse, diskusijas, moderavimą, su tikslu išsisaiškinti darbuotojų poreikius, norus, tobulintinas puses, klaidas tarpusavio komunikacijoje, atrandant bendrus sąlyčio taškus tarpusavio bendravime.

CHARIZMA VERSLE. IMIDŽAS IR MISTIKA

Gauti naujų žinių, vystyti asmeninį efektyvumą.  Dalyviai galės išanalizuoti savo įtaka aplinkiniams. 

EFEKTYVI KOMUNIKACIJA

Šiuose mokymose suprasime, kaip: išspręsti nesutarimus, gauti kitų pritarimą, įveikti pasipriešinimą, įtikinamai kalbėti apie labai svarbius, emociškus dalykus, kai dalyvių nuomonės skiriasi, skatinti bendradarbiavimą komandoje, veikti išvien, pasitikint savo darbuotojais, kolegomis, klientais.

EFEKTYVUS KOUČINGAS: SVARBIAUSI “TAIP” ir “NE”

“Charizma yra neapibūdinama savybė, kuri skatina žmones jumis sekti, būti šalia jūsų ir pasiduoti jūsų įtakai” – Roger Dawson

LYDERYSTĖ

Jūsų darbas yra skatinti darbuotojus dar geriau dirbti. Be profesinių žinių taip pat reikalingi papildomi įgūdžiai, kurie padėtų jums atskleisti žmonėse tai, kas geriausia. Per mokymus jūs susipažinsite su įvairiais metodais ir įgūdžiais, kurie reikalingi jūsų vadovavimo sugebėjimams gerinti.

KLIENTŲ VADYBA IR VERSLO ETIKA

Šiuose kursiose aptariama: profesinis etiketas ir jo subtilybės, komunikacija bei sudėtingų situacijų su klientais valdymas, komandinis darbas, trumpos įžvalgos į žmogaus psichologiją.

KONSULTACINIAI PARDAVIMAI

Šių kursų metu jūs išmoksite valdyti pardavimo procesą sistemingai, galėsite pasiūlyti savo klientams geriausius sprendimus pagal jų poreikius, išmoksite mąstyti ir elgtis pagal visas įmanomas pardavimo situacijas, į jas reaguoti ir jas numatyti. Įgiję žinių ir įgūdžių jūs galėsite sukurti situaciją, kurioje laimi visi: jūsų klientas, jūsų bendrovė ir jūs pats.

MOKYMAI VADOVAMS

Vadovavimo įgūdžių ugdymo mokymų tikslas – padėti ugdyti praktinius ir efektyvius vadovavimo įgūdžius, kurių naudojimas užtikrina sėkmingą partnerystę ir bendradarbiavimą, leidžia vadovui daryti įtaką ir ugdyti kitų žmonių efektyvumą

EMOCINIS INTELEKTAS IR ĮTAKOJIMAS

Emocinio intelekto ir įtakojimo mokymai skirti pardavėjams, vadovams ir visiems, kurie nori padidinti savo EQ. Mokymų metu įgytos žinios ir analizuojamos praktinės užduotys padės ugdyti emocinį intelektą ir pasiekti geresnių rezultatų profesinio ir asmeninio gyvenimo srityse.

„ PREZENTACIJA – SENSACIJA“

Mokymo metu suprasite viešo kalbėjimo, pasiruošimo  algoritmą, leidžiantį prezentacijai būti maksimaliai efektinga. Išmoksite valdyti laiką, emocijas, sukelti ir kontroliuoti auditorijos reakcijas, išmoksite atsipalaiduoti ir tapti pasitikinčiais savimi. Įgysite įgūdžių aiškiam ir gerai apgalvotam pranešimui pateikti, lavinsite oratorinius įgūdžius.

STRESO VALDYMAS - IŠLAIKYKITE PUSIAUSVYRĄ SAVO GYVENIME

Šis slaptas priešas – tai negatyvių emocijų šaltinis, tokių kaip pyktis ir nusivylimas, kurie veda prie įvairių psichosomatinių ligų. Jis neleidžia jums išnaudoti savo tikrojo potencialo ir neigiamai veikia jūsų santykius. Jis kelia problemų jūsų būsenai – tiek fizinei, tiek emocinei. Tačiau šį priešą galima nugalėti išsiugdžius tinkamą požiūrį. Apie kokį priešą kalbame? Tai „STRESAS“!

VIDINIŲ TRENERIŲ UGDYMO PROGRAMA

Pagerinti programos dalyvių suaugusių mokymo ir bendravimo su auditorija įgūdžius, suteikti mokymo programos ruošimo žinias.

POKYČIŲ VALDYMAS

Mokymo tikslas su užsidegimu siekti pokyčių, reaguoti į pokyčius asmeniniu ir organizacijos lygiu, suprasti pokyčių procesą, suderinti ir nukreipti pokyčius tinkama linkme, pokyčių procese žengti žingsnį atgal, taikyti pokyčių modelius, norint suprasti asmeninę ir komandos reakcijas į pokyčius, nustatyti asmeninę reakciją į pokyčius ir įgūdžius, kurie padėtų juos vykdyti, užpildyti veiksmų planą, siekiant asmeninių pokyčių.