BENDRAVIMO ĮGŪDŽIAI
MOKYMO TIKSLAI:
Po šio intensyvaus mokymo kurso įgysite šiuos svarbius gebėjimus ir galėsite:
- Nustatyti ir taikyti įvairius bendravimo stilius.
- Keisti bendravimo stilių, kad šis atitiktų organizacijos ir asmeninius bendravimo poreikius.
- Naudoti sėkmingo bendravimo elementus ir įveikti dažniausiai pasitaikančias bendravimo kliūtis.
- Įvertinti savo bendravimo įgūdžius.
- Pasinaudoti bendravimo metodika, norint išsakyti savo poziciją ir tai, ką iš tiesų turite omenyje.
- Naudoti grįžtamojo ryšio pateikimo ir gavimo įgūdžius.
- Bendravimo metu naudoti įtakojimo įgūdžius.
- Naudoti aktyvaus klausymo įgūdžius.
- Naudoti apibendrinimo įgūdžius.
- Žinoti, kada pasitelkti rašytinį bendravimą.
- Struktūrizuoti ir pristatyti rašytinį pranešimą.
- Pristatyti rašytinius ir žodinius pasiūlymus aukštesnio lygio vadovams.
VIDINĖS KONSULTACIJOS
TEMOS:
- Kas yra vidaus konsultantas?
- Vidaus konsultanto įgūdžiai.
- Vidaus konsultacijų įtaka.
- Savitarpio santykių ugdymas.
- Pasitikėjimo sukūrimo pratimai / principai.
- Kaip pasiekti, kad vidinis klientas susidomėtų.
- Informacijos rinkimo įgūdžiai.
- Klausinėjimas.
- Pasipriešinimo įveikimas.
- Vertinimo svarba efektyviam konsultavimo procesui.
- Atsiliepimai apie konsultavimo procesą.
- Savianalizė.
DARBAS VIRTUALIOSE KOMANDOSE
TIKSLINĖ GRUPĖ:
Visi dirbantys nuotolinėse komandose.
TEMOS:
- Geresnių darbinių santykių sukūrimas per atstumą.
- Efektyvaus bendravimo barjerų nustatymas.
- Kaip galima daugiau išgauti iš nuotolinių resursų.
- Galimų technologinių priemonių, kurios palengvina bendravimą, supratimas.
TARPASMENINIAI LYDERYSTĖS ĮGŪDŽIAI
TIKSLINĖ GRUPĖ:
Šie mokymai yra skirti vadovams ir lyderiams, kurie yra ar bus atsakingi už personalo valdymą. Taip pat projektų vadovams, naujiems vadovams bei vadovams, kurių vadovavimo patirtis yra iki 5 metų.
TEMOS:
- Sprendimų priėmimo įgūdžiai: savo sugebėjimų efektyvus valdymas krizės ir sunkumų atveju.
- Bendravimo įgūdžiai: kaip geriau klausytis, rašyti ir kalbėti?
- Komandos kūrimas ir darbas grupėse: kaip skatinti bendradarbiavimą ir atlikti darbus grupėse?
- Konfliktų valdymas: kaip išvengti konfliktų destruktyvumo?
- Krizės valdymas: staigių krizių valdymas. Pokyčių skatinimas.
- Lyties ir etninių stereotipų vengimas.
- Bendradarbiavimas: apibrėžimas ir bendradarbiavimo poreikis įvairiose, tame tarpe ir didžiausiose organizacijose.
- Tarpasmeninis elgesys, kuris trukdo bendradarbiavimui.
- Klausymas ir įrodinėjimas: sunkumai ir vertė.
- Prašymas įvertinti, įvertinimo gavimas bei pozityvaus ir naudingo atsako pateikimas.
SAVĘS IR KITŲ VALDYMAS PERMAINŲ METU
TIKSLINĖ GRUPĖ:
Mokymai skirti darbuotojams, kurie užima vadovaujančias pareigas, kurie įgyvendina organizacinius pasikeitimus ir svarbias permainas arba yra jų įtakojami.
TEMOS:
- Vadovų emocijų valdymo ugdymas organizacinių permainų metu.
- Vadovų žinių apie tai, kokią įtaką permainos turi žmonėms, išplėtimas.
- Asmeninių nuostatų ir įsitikinimų, susijusių su permainomis, analizė.
- Pagalba vadovams numatyti ir apeiti sunkumus įgyvendinant permainas.
Mokymai nukreipti į darbą grupėse, diskusijas, moderavimą, su tikslu išsisaiškinti darbuotojų poreikius, norus, tobulintinas puses, klaidas tarpusavio komunikacijoje, atrandant bendrus sąlyčio taškus tarpusavio bendravime.