BENDRAVIMO ĮGŪDŽIAI

MOKYMO TIKSLAI:

Po šio intensyvaus mokymo kurso įgysite šiuos svarbius gebėjimus ir galėsite:

  • Nustatyti ir taikyti įvairius bendravimo stilius.
  • Keisti bendravimo stilių, kad šis atitiktų organizacijos ir asmeninius bendravimo poreikius.
  • Naudoti sėkmingo bendravimo elementus ir įveikti dažniausiai pasitaikančias bendravimo kliūtis.
  • Įvertinti savo bendravimo įgūdžius.
  • Pasinaudoti bendravimo metodika, norint išsakyti savo poziciją ir tai, ką iš tiesų turite omenyje.
  • Naudoti grįžtamojo ryšio pateikimo ir gavimo įgūdžius.
  • Bendravimo metu naudoti įtakojimo įgūdžius.
  • Naudoti aktyvaus klausymo įgūdžius.
  • Naudoti apibendrinimo įgūdžius.
  • Žinoti, kada pasitelkti rašytinį bendravimą.
  • Struktūrizuoti ir pristatyti rašytinį pranešimą.
  • Pristatyti rašytinius ir žodinius pasiūlymus aukštesnio lygio vadovams.

 

VIDINĖS KONSULTACIJOS

TEMOS:

  • Kas yra vidaus konsultantas?
  • Vidaus konsultanto įgūdžiai.
  • Vidaus konsultacijų įtaka.
  • Savitarpio santykių ugdymas.
  • Pasitikėjimo sukūrimo pratimai / principai.
  • Kaip pasiekti, kad vidinis klientas susidomėtų.
  • Informacijos rinkimo įgūdžiai.
  • Klausinėjimas.
  • Pasipriešinimo įveikimas.
  • Vertinimo svarba efektyviam konsultavimo procesui.
  • Atsiliepimai apie konsultavimo procesą.
  • Savianalizė.

DARBAS VIRTUALIOSE KOMANDOSE

TIKSLINĖ GRUPĖ:

Visi dirbantys nuotolinėse komandose.

TEMOS:

  • Geresnių darbinių santykių sukūrimas per atstumą.
  • Efektyvaus bendravimo barjerų nustatymas.
  • Kaip galima daugiau išgauti iš nuotolinių resursų.
  • Galimų technologinių priemonių, kurios palengvina bendravimą, supratimas.

TARPASMENINIAI LYDERYSTĖS ĮGŪDŽIAI

 

TIKSLINĖ GRUPĖ:

Šie mokymai yra skirti vadovams ir lyderiams, kurie yra ar bus atsakingi už personalo valdymą. Taip pat projektų vadovams, naujiems vadovams bei vadovams, kurių vadovavimo patirtis yra iki 5 metų.

 

TEMOS:

  • Sprendimų priėmimo įgūdžiai: savo sugebėjimų efektyvus valdymas krizės ir sunkumų atveju.
  • Bendravimo įgūdžiai: kaip geriau klausytis, rašyti ir kalbėti?
  • Komandos kūrimas ir darbas grupėse: kaip skatinti bendradarbiavimą ir atlikti darbus grupėse?
  • Konfliktų valdymas: kaip išvengti konfliktų destruktyvumo?
  • Krizės valdymas: staigių krizių valdymas. Pokyčių skatinimas.
  • Lyties ir etninių stereotipų vengimas.
  • Bendradarbiavimas: apibrėžimas ir bendradarbiavimo poreikis įvairiose, tame tarpe ir didžiausiose organizacijose.
  • Tarpasmeninis elgesys, kuris trukdo bendradarbiavimui.
  • Klausymas ir įrodinėjimas: sunkumai ir vertė.
  • Prašymas įvertinti, įvertinimo gavimas bei pozityvaus ir naudingo atsako pateikimas.

SAVĘS IR KITŲ VALDYMAS PERMAINŲ METU

TIKSLINĖ GRUPĖ:

Mokymai skirti darbuotojams, kurie užima vadovaujančias pareigas, kurie įgyvendina organizacinius pasikeitimus ir svarbias permainas arba yra jų įtakojami.

TEMOS:

  • Vadovų emocijų valdymo ugdymas organizacinių permainų metu.
  • Vadovų žinių apie tai, kokią įtaką permainos turi žmonėms, išplėtimas.
  • Asmeninių nuostatų ir įsitikinimų, susijusių su permainomis, analizė.
  • Pagalba vadovams numatyti ir apeiti sunkumus įgyvendinant permainas.

Mokymai nukreipti į darbą grupėse, diskusijas, moderavimą, su tikslu išsisaiškinti darbuotojų poreikius, norus, tobulintinas puses, klaidas tarpusavio komunikacijoje, atrandant bendrus sąlyčio taškus tarpusavio bendravime.