EMOCINIS INTELEKTAS IR ĮTAKOJIMAS

Vis daugiau užsienio šalių kompanijų prieina išvadą, kad emocinio intelekto įgūdžių skatinimas yra gyvybiškai svarbus bet kokios organizacijos filosofijos elementas. Nustatyta, kad net 90% šių itin aukšto lygio profesionalų pasižymėjo emocine kompetencija, ir kad būtent ji yra du kartus svarbesnė už mąstymo sugebėjimus. Emociškai išprusę žmonės turi konkurencinį pranašumą. Emocinis intelektas svarbus ir kasdieniniame bendravime. Nuo to, kaip mes bendraujame su vaikais, priklauso jų ateitis, nuo to, kaip bendraujame su kolegomis – mūsų sėkmė ir karjera, nuo to, kaip bendraujame su klientais, priklauso mūsų verslo sėkmė.

TIKSLINĖ GRUPĖ:  Emocinio intelekto ir įtakojimo mokymai skirti pardavėjams, vadovams ir visiems, kurie nori padidinti savo EQ. Mokymų metu įgytos žinios ir analizuojamos praktinės užduotys padės ugdyti emocinį intelektą ir pasiekti geresnių rezultatų profesinio ir asmeninio gyvenimo srityse.

METODAS: Kursą sudaro vientisos paaiškinimų sekos, bendravimas ir praktiniai pratimai, daugiausiai susiję su jūsų kasdieninio gyvenimo situacijomis.

TEMOS

  • Emocinio intelekto samprata.
  • Penki žingsniai vystyti emocinį intelektą:
    • Emocijų atpažinimas. Savęs suvokimas.
    • Emocijų valdymas. Pasitikėjimas savimi.
    • Kitų emocijų atpažinimas.
    • Emocinis įtakojimas.
  • Emocinių inkarų samprata ir praktinis susikūrimas.
  • Bendravimo menas.
  • Santykių užmezgimas ir palaikymas.

MOKYMO TIKSLAI

Po intensyvaus mokymo kurso jūs gebėsite:

  • Atpažinti savo emocijas.
  • Suprasite, kaip jas valdyti.
  • Patobulinsite bendravimo ir konfliktų sprendimo įgūdžius.
  • Geriau tenkinti klientų poreikius.
  • Skatinti kiekvieno darbuotojo produktyvumą.