KLIENTŲ VADYBA IR VERSLO ETIKA

I. Modulis

  • Profesinis etiketas ir jo subtilybės:
  • Prisistatymas ir profesinis įvaizdis
  • Kaip kurti teigiamą įvaizdį apie save, savo veiklą, savo įmonę
  • Pirmojo įspūdžio įgūdžiai
  • Klientų lūkesčių bei poreikių atpažinimas
  • Apranga, elgesys ir kūno kalba

 

Komunikacija bei sudėtingų situacijų su klientais valdymas:

  • Konflikto atsiradimo priežastys bei sprendimo įgūdžiai;
  • Kaip ramiai priimti kritiką, sustabdyti konflikto plėtrą organizacijoje?
  • Kaip kalbėti su nepatenkintu ir įniršusiu klientu, tinkamai sureaguoti į skundus.
  • Streso ir įtampos įveikos būdai bei kaip greitai ir efektyviai atsitiesti po perkrovų

 

Komandinis darbas:

  • Pozityvi komandinio darbo patirtis
  • Kaip pažadinti motyvaciją darbui ir pasitenkinimą darbu?
  • Pamatai komandinio darbo taisyklėms ir vertybėms.
  • Tarpusavio konfliktų mažinimas ir komandos sutelktumo padidinimas;
  • Vidinės komunikacijos efektyvumas
  • Kaip padidinti darbuotojų įsitraukimą į problemų sprendimą?
  • Tarpusavio santykių kūrimas, nukreiptas į bendradarbiavimą?
  • Kaip turėtų vykti efektyvus pokalbis su Klientu?
  • Pasirengimas į klientą orientuotam pokalbiui.
  • Kaip įveikti pradinį pasipriešinimą?
  • Klausimai kaip atskaitos taškas.
  • Kiek jūsų elgesys įtakoja Kliento  elgesį?
  • Argumentų pateikimas ir jų naudingumo klientui išryškinimas.
  • Kaip sudominti telefoninio pokalbio metu?
  • Pokalbio pradžia.
  • Klientų poreikių nustatymas klausantis ir klausinėjant.
  • Emociniai ir racionalūs paslaugos naudojimo/ pirkimo motyvai.
  • Protingas ir sėkmingas kainos pateikimas.
  • Kliento prieštaravimai, kuriuos turi įveikti
  • Klausimų rūšys: atvirieji, uždarieji, pereinamieji.
  • Aktyvus klausymasis ir trukdžių įveikimas.
  • Klaidos parduodant paslaugas.
  • Susitvarkymas su nusiskundimais paslaugų įsigijimo stadijoje ir po  jų pardavimo.
  • Kas yra įtakingiausi ir svarbiausi sprendimų priėmėjai?
  • Kaip tinkamai atsisveikinti?
  • Pagerinti (komercinį) įspūdį, kurį jūs darote kitiems.
  • Įveikti kliento pasipriešinimą ir prieštaravimus.

II. Modulis – Trumpos įžvalgos į žmogaus psichologiją.

  • Kodėl taip svarbu suprasti ir pažinti žmogaus nežodinę kalbą?
  • Kūno kalba, veido išraiška, balso tonas.
  • Kaip žmonės suvokia ir priima informaciją?
  • Kaip žmonės priima sprendimus, kodėl kyla pasipriešinimas?
  • Kaip suprasti ir neutralizuoti konfliktinę situaciją?
  • Asmeninis požiūris ir asmeniniai pokyčiai – kelias į bendrą gerovę.
  • Manipuliacijų rūšys, jų neutralizacija.
  • Įtakos dėsniai, kaip sustiprinti savo įtaką ir poveikį pašnekovui.