POKYČIŲ VALDYMAS
TIKSLINĖ GRUPĖ: Visi darbuotojai (aukčiausio lygio vadovai, vidurinės grandies vadovai, pradinio lygio darbuotojai), turintys spręsti su pasikeitimais jų bendrovėje .
METODAS: Mokymas yra intensyvus, įtraukiantis dalyvius, labiau praktinio pobūdžio.
TEMOS
- Kam reikalingi pokyčiai?
- Psichologinės žmogaus reakcijos į pokyčius.
- Praeities įtaka .
- Nauja patirtis – pokyčių proceso apžvalga.
- Pokyčiai dėl išorinių priežasčių – neiniciatyvus procesas.
- Pokyčius renkamės patys – aktyvus procesas.
- Pokyčių psichologinė formulė.
- Asmenybės įtakos dėsniai.
- Psichologinės manipuliacijos. Skirtumai tarp psichologinės įtakos ir manipulacijos.
- Žmogaus psichologiniai tipai.
- Organizaciniai darbuotojų vaidmenys, jų reikšmė.
- Asmeninių pokyčių planas ir organizacinis suderinimas.
- Pokyčių modeliai, siekiant suprasti asmeninį ir komandos atsaką į pokyčius.
- Įgūdžiai, reikalingi vykdant pokyčius.
- Veiksmų plano, skirto asmeniniams pokyčiams, pildymas.
MOKYMO TIKSLAI
- Su užsidegimu siekti pokyčių.
- Reaguoti į pokyčius asmeniniu ir organizacijos lygiu.
- Suprasti pokyčių procesą.
- Suderinti ir nukreipti pokyčius tinkama linkme.
- Pokyčių procese žengti žingsnį atgal.
- Taikyti pokyčių modelius, norint suprasti asmeninę ir komandos reakcijas į pokyčius.
- Nustatyti asmeninę reakciją į pokyčius ir įgūdžius, kurie padėtų juos vykdyti.
- Užpildyti veiksmų planą, siekiant asmeninių pokyčių.