POKYČIŲ VALDYMAS

TIKSLINĖ GRUPĖ: Visi darbuotojai (aukčiausio lygio vadovai, vidurinės grandies vadovai, pradinio lygio darbuotojai), turintys spręsti su pasikeitimais jų bendrovėje .

METODAS: Mokymas yra intensyvus, įtraukiantis dalyvius, labiau praktinio pobūdžio.

TEMOS                        

  • Kam reikalingi pokyčiai?
  • Psichologinės žmogaus reakcijos į pokyčius.
  • Praeities įtaka .
  • Nauja patirtis – pokyčių proceso apžvalga.
  • Pokyčiai dėl išorinių priežasčių – neiniciatyvus procesas.
  • Pokyčius renkamės patys – aktyvus procesas.
  • Pokyčių psichologinė formulė.
  • Asmenybės įtakos dėsniai.
  • Psichologinės manipuliacijos. Skirtumai tarp psichologinės įtakos ir manipulacijos.
  • Žmogaus psichologiniai tipai.
  • Organizaciniai darbuotojų vaidmenys, jų reikšmė.
  • Asmeninių pokyčių planas ir organizacinis suderinimas.
  • Pokyčių modeliai, siekiant suprasti asmeninį ir komandos atsaką į pokyčius.
  • Įgūdžiai, reikalingi vykdant pokyčius.
  • Veiksmų plano, skirto asmeniniams pokyčiams, pildymas.

MOKYMO TIKSLAI

  • Su užsidegimu siekti pokyčių.
  • Reaguoti į pokyčius asmeniniu ir organizacijos lygiu.
  • Suprasti pokyčių procesą.
  • Suderinti ir nukreipti pokyčius tinkama linkme.
  • Pokyčių procese žengti žingsnį atgal.
  • Taikyti pokyčių modelius, norint suprasti asmeninę ir komandos reakcijas į pokyčius.
  • Nustatyti asmeninę reakciją į pokyčius ir įgūdžius, kurie padėtų juos vykdyti.
  • Užpildyti veiksmų planą, siekiant asmeninių pokyčių.