EFEKTYVUS KOUČINGAS

svarbiausi “Taip” ir “NE”

Tikslinė grupė

Visi darbuotojai (aukčiausio lygio vadovai, vidurinės grandies vadovai, pradinio lygio darbuotojai), turintys spręsti su pasikeitimais jų bendrovėje .

Metodas

Mokymas yra intensyvus, įtraukiantis dalyvius, labiau praktinio pobūdžio.

“Charizma yra neapibūdinama savybė, kuri skatina žmones jumis sekti, būti šalia jūsų ir pasiduoti jūsų įtakai” – Roger Dawson

Temos                         

  • Kam reikalingi pokyčiai?
  • Kaip apibūdinamas koučingas. GROW modelis, jo sudėtinės dalys.
  • Psichologinės žmogaus reakcijos į pokyčius.
  • Nauja patirtis – pokyčių proceso apžvalga. Nedirektyvinis ir direktyvinis koučingas.
  • Pokyčius renkamės patys – aktyvus procesas. Pokyčių psichologinė formulė.
  • Efektyvus koučingas ir vidinis žaidimas.
  • Įvadas apie efektyvaus koučingo įgūdžius.
  • Supratingumo ir sąmoningumo skatinimas.
  • Koučingo pokalbio struktūra. Koučingo komandos. Grįžtamasis ryšis.
  • Panašumai ir skirtumai tarp koučingo, mentorystės, konsultavimo ir vadovavimo.
  • Praktiniai pratimai.
  • Asmenybės įtakos dėsniai. R. Čialdini Įtakos dėsniai.
  • Psichologinės manipuliacijos. Skirtumai tarp psichologinės įtakos ir manipuliacijos.
  • Žmogaus psichologiniai tipai.
  • Organizaciniai darbuotojų vaidmenys, jų reikšmė.
  • Asmeninių pokyčių ir organizacinių tikslų
  • Veiksmų plano, skirto asmeniniams pokyčiams, pildymas.