EFEKTYVI KOMUNIKACIJA
SUNKUMAI POKALBIO METU:
- Dažnai pašnekovai jaučiasi nesaugus išsakyti savo nuomonę, todėl užima „vengimo“ arba „puolimo“ poziciją. Nelieka atviro ir konstruktyvaus dialogo, kas trukdo rasti bendrą supratimą ir išspręsti kilusias problemas. (ar teko kada nors išgirsti/pasakyti: „nenoriu apie tai kalbėti“).
- Neišsakytos problemos, idėjos ar nutylėta svarbi informacija. Ji kaupiasi ir apie svarbius klausimus bei problemas kalbamasi ne su vadovu, o su kolegomis – taip sudaromos „puikios sąlygos“ kilti intrigoms komandos viduje, „diversantų grupėms“ ir t.t. (ar kas nors jums yra pasakęs „viskas gerai“, nors kūno kalba išduoda nusivylimą ar pyktį);
- Kiekvienas žmogus interpretuoja faktus savaip. Už kiekvieno kolegos/pavaldinio elgesio slypi jo individualūs motyvai, kuriuos mes irgi interpretuojame savaip, dažnai klaidingai – o tai sukelia nesusikalbėjimą, nesupratimą ar blogiausiai – neigiamų emocijų proveržį, o ne dialogą rezultatui pasiekti (ar kada susimąstėte: „kas geriau: išsakyti ką galvoju, ar išsaugoti gerus santykius su kolega/ vadovu/ pavaldiniu, artimu žmogumi“).
SUPRASIME:
- Išspręsti nesutarimus,
- Gauti kitų pritarimą,
- Įveikti pasipriešinimą,
- Įtikinamai kalbėti apie labai svarbius, emociškus dalykus, kai dalyvių nuomonės skiriasi,
- Skatinti bendradarbiavimą komandoje,
- Veikti išvien, pasitikint savo darbuotojais, kolegomis, klientais.
TEMOS:
- Trumpos įžvalgos į žmogaus elgsenos psichologiją.
- Manipuliacijų rūšys, jų neutralizavimas
- Temperamentų tipai, kaip juos atpažinti.
- Kūno kalba, mimikos.
- Konfliktų tipai. Gylys. Intensyvumas. Dinamika.
- Lyderio pozicijos perėmimas konflikte, dialogo išlaikymas.
- Konflikto gesinimo metodai, transformacija iš konflikto į bendradarbiavimą.
- Prasiveržimo technologijos, argumentacija, sudirgimo lygio mažinimas.
- Kaip suvaldyti emocinę įtampą konflikto metu, išvengti konfliktinių
TRUKMĖ:
1 diena.