CHARIZMA VERSLE. IMIDŽAS IR MISTIKA MOKYMO TIKSLAI: Gauti naujų žinių, vystyti asmeninį efektyvumą. Dalyviai galės išanalizuoti savo įtaka aplinkiniams. TURINYS: Charizma ir mes. Charizma – kas tai? Ar charizmatiškumas įgimtas? Kas tie charizmatiški žmonės? Kokias...
EFEKTYVI KOMUNIKACIJA SUNKUMAI POKALBIO METU: Dažnai pašnekovai jaučiasi nesaugus išsakyti savo nuomonę, todėl užima „vengimo“ arba „puolimo“ poziciją. Nelieka atviro ir konstruktyvaus dialogo, kas trukdo rasti bendrą supratimą ir išspręsti kilusias problemas. (ar...
EFEKTYVUS KOUČINGAS svarbiausi “Taip” ir “NE” Tikslinė grupė Visi darbuotojai (aukčiausio lygio vadovai, vidurinės grandies vadovai, pradinio lygio darbuotojai), turintys spręsti su pasikeitimais jų bendrovėje . Metodas Mokymas yra intensyvus, įtraukiantis dalyvius,...
LYDERYSTĖ Skatinantis, motyvuojantis, į rezultatą orientuotas, lankstus, ryžtingas… Kaip vadovas jūs turite turėti šias savybes. Jūsų darbas yra skatinti darbuotojus dar geriau dirbti. Be profesinių žinių taip pat reikalingi papildomi įgūdžiai, kurie padėtų jums...
KLIENTŲ VADYBA IR VERSLO ETIKA I. Modulis Profesinis etiketas ir jo subtilybės: Prisistatymas ir profesinis įvaizdis Kaip kurti teigiamą įvaizdį apie save, savo veiklą, savo įmonę Pirmojo įspūdžio įgūdžiai Klientų lūkesčių bei poreikių atpažinimas Apranga, elgesys ir...