IŠPLĖSTINIS VEIDOTYROS KURSAS

Tiems kas jau turi bazines veidotyros žinias

Kurso turinys

Išplėstinis veidotyros kursas apimantis ne tik veido bruožų paaiškinimus išgryninant privalumus, trūkumus, profesinius, asmeninių santykių niuansus, bet ir supažindinama su antriniais veidotyros bruožais, hormonų įtaka išvaizdai, elgesnai, charakteriui, psichotipais, kūno sudėjimu, kūno kalba, eisena, mimikomis.

MOKYMO TIKSLAI:

  • Kokie yra žmogaus įgimti ir įgyti intelekto duomenys
  • Kokie žmonių įgimti talentai, kur jie pasireikš ir kokiomis aplinkybėmis, kaip juos galima išnaudoti
  • Moralinių bruožų kompleksą – atvirumą, sąžiningumą, ryžtą, atsakomybės jausmą
  • Nervų sistemos labilumą, streso  toleravimą – agresiją, konfliktiškumą
  • Žmogaus mąstymo ypatumus
  • Kokiam žmogui įgimtas lyderystės, autoriteto siekimo potencialas
  • Darbo sferos tinkamumą
  • Iniciatyvumą, pasyvumą
  • Iš veido bruožų nustatysite, kokie žmogaus gebėjimai dirbti tam tikrose veiklos srityse – pardavimuose, klientų aptarnavime, vadovavime ir kt.
  • Nustatysite žmogaus darbingumo lygį
  • Žinosite ir mokėsite atskirti, kaip žmogus priima informaciją ir sprendimus  – svarbūs faktai, jausmai ar emocijos, kaip paruošti pasiūlymus, pateikti informaciją, siekiant maksimaliai teigiamo rezultato
  • Skaitydami veido bruožus žinosite, kas motyvuoja ir demotyvuoja žmogų
  • Pažinę veido bruožus gebėsite perskirstyti darbo funkcijas formuojant projektų komandą, siekdami efektyvių  sprendimų ir rezultatų.

SUPRASITE KAIP:

  • Išspręsti nesutarimus.
  • Gauti kitų pritarimą.
  • Įveikti pasipriešinimą.
  • Įtikinamai kalbėti apie labai svarbius, emociškus dalykus, kai dalyvių nuomonės skiriasi.
  • Skatinti bendradarbiavimą komandoje, klasėje, šeimoje.
  • Veikti išvien, pasitikint savo darbuotojais, kolegomis, draugais, artimais žmonėmis.
  • Konfliktų tipai. Gylys. Intensyvumas. Dinamika.
  • Lyderio pozicijos perėmimas konflikte, dialogo išlaikymas.
  • Konflikto gesinimo metodai, transformacija iš konflikto į bendradarbiavimą.
  • Prasiveržimo technologijos, argumentacija, sudirgimo lygio mažinimas.
  • Pagrindiniai bendravimo principai ir mechanizmai.
  • Kaip atpažinti situacijas, kurios gali sukelti stresą, kaip atpažinti ir išvengti suvokimo klaidų.
  • Kaip suvaldyti emocinę įtampą konflikto metu, išvengti konfliktinių situacijų, o joms iškilus nenukentėti.

TEMOS, STUKTŪRA:

  1. Veidotyros istorija, pagrindinės sąvokos
  2. Ryšis su fiziologija, psichologija, kompensacine elgsena ir charakteriu
  3. Veido bruožų skaitymo taisyklės, dominuojantys bruožai
  4. Veido pusių svarba, veido sritys, kurios rodo prioritetus, asimetrija
  5. Baziniai mąstymo modeliai: logika ar intuicija. Kaukolės forma.
  6. Svarbiausių bruožų analizė – kilmė, reikšmė, rūšys, pritaikymas:
  • Smakras – forma, rūšys, dydis, atsikišimas. Sprendimų priėmimo strategija, oratorystės gebėjimai, įtaigumas, užsispyrimas, elgsena konfliktinėse situacijose.
  • Žandikauliai – valingumas, ryžtingumas, sprendimo priėmimo modeliai.
  • Nosis – ilgis, profilis, nugarėlė, nosies galo padėtis, dydis, šnervių forma. Intelektualiniai gebėjimai, informacijos priėmimo būdai, atsparumas stresui, nervų sistemos ypatumai, labilumas, impulsyvumas, darbo stilius.
  • Lūpos, burna – storis, viršutinės ir apatinės lūpos proporcija, lūpų storio santykis, burnos plyšys, lūpų ilgis, tamprumas, formos. Ambincingumas,materialūs poreikiai, komunikatyvumas, emocingumas, personalines savybės, juslumas.
  • Kaklas – ilgis, storis. Atsparumas stresui, darbinės veiklos pobūdis.
  • Skruostikauliai – dydis, plotis. Autoritetingumas, avantiūrizmas, rizikos faktorius, komunikatyvumas, uždarumas.
  • Akys, rainelė. Planavimas, strateginis mąstymas, patiklumas, įtaiga, emocinis balansas.
  • Akių vokai. Praktiškumas, savikontrolė, juslumas, darbo stilius.
  • Antakiai. Santykis su aplinkas, socialinė adaptacija.
  • Kakta. Mąstymo modelis, sprendimų priėmimo būdas.
  • Galvos, veido formos.
  • Ausys. Intelektiniai duomenys, darbo stilius, prisitaikomumas.
  • Antriniai veidotyros bruožai.
  • Hormonų įtaka išvaizdai, elgesnai, charakteriui.
  • Psichotipai. 
  • Kūno sudėjimas, kūno kalba, eisena, mimikos.

NAUDOJIMO SRITIS:

Asmeninė:

  • Savęs pažinimas
  • Bendravimo įgūdžių gerinimas
  • Empatija
  • Santykiai su aplinkiniais
  • Savigarba
  • Įgimtų talentų atpažinimas
  • Nervų sistemos ypatumai
  • Tarpusavio santykiai

Vadovui:

  • Tobulinkite savo asmeninius įgūdžius. Suprasite savo stipriąsias ir pažeidžiamas asmenybės puses. Išmoksite geriau naudotis savo stiprybėmis ir išmoksite kompensuoti tas savybes, kurios trukdo sėkmingai savirealizacijai.
  • Tobulinkite bendravimo įgūdžius. Suprasite savo partnerių, kolegų elgesį, motyvus, efektyviau valdysite stresines ir konfliktines situacijas, lengviau rasite sprendimus, tapsite įtaigesniais.
  • Tapkite efektyvesniais santykiuose su pavaldiniais. Greitai peprasite pavaldinių stipriąsias ir silpnąsias puses, mąstymo ypatumus, elgsenos modelius stresinėse situacijose, gebėjimus, darbinės veiklos ypatumus.

Pardavėjui, klientų aptarnavimo vadybininkui:

  • Tapkite įtaigesniu ir efektyvesniu. Jau pirmo susitikimo metu su klientu ar partneriu atrasite individualų ir efektyvų bendravimo stilių, poreikius, suprasite pašnekovo mąstymo stilių, sprendimo priėmimo būdą. Taupysite laiką ir greičiau pasieksite norimą rezultatą.
  • Mažiau neigiamų atsakymų. Pasiūlymus ir pristatymus kursite efektyviau, lengvai perprasdami klientų ir partnerių vertybių sistemą, aiškiau suprasite poreikius. Perprasite klientų tikslinės auditorijos lūkesčius ir argumentų sistemą.
  • Uždirbkite daugiau. Išmoksite efektyviai įtakoti svarbius asmenis Jūsų veikloje. Sukursite savo konkurencinį pranašumą, gerinsite universalius bendravimo įgūdžius, empatiją ir savo autentiškumą.

Personalo atrankos ir žmogiškųjų išteklių vadybininkui:

  • Efektyvesnė darbuotojų atranka. Tikslesni ir greitesni sprendimai dirbant darbuotojų atrankoje. Lengviau perprasite kandidato asmenybines savybes, tinkamumą darbinei veiklai, būsimo darbuotojo kompetencijas.
  • Pagerinsite bendradarbiavimą ir darbuotojų tarpusavio bendravimą kompanijos viduje. Veidotyra atskleidžia kiekvieno darbuotojo ir darbuotojų grupių komunikacines savybes, motyvavimo būdus, konfliktinių situacijų sprendimo būdus. Tapsite efektyvesniais savo veikloje. Sugebėsite tikslingai ir individualiai suprasti kiekvieno darbuotojo vidinius motyvus, asmenines kompetencijas, norus ir lūkesčius.

Kursą sudaro vientisos paaiškinimų sekos, vaizdinė medžiaga, bendravimas, diskusijos  ir praktiniai pratimai, daugiausiai susiję su jūsų kasdieninio gyvenimo situacijomis.

 

PO INTENSYVAUS KURSO JŪS GEBĖSITE:

  • Atpažinti savo emocijas.
  • Suprasite, kaip jas valdyti.
  • Patobulinsite bendravimo ir konfliktų sprendimo įgūdžius.
  • Viešojo kalbėjimo ir prezentacinių įgūdžių lavinimas.
7

PROCESAS

Registruokis

UŽPILDYK ŽEMIAU ESANČIĄ FORMĄ IR GAUK INFORMACIJĄ APIE RENGIAMŲ KURSŲ ARTIMIAUSIĄ DATĄ

Mokinkis

ĮGYK NEĮKAINOJAMŲ ŽINIŲ KAIP GALI AKIMIRKSNIU „NUSKAITYTI“ ŽMOGŲ.

Gauk sertifikatą

PO KURSŲ GAUSI SERTIFIKATĄ, JOG ESI IŠKLAUSĘS BAZINIUS VEIDOTYROS KURSUS

SUSISIEKIME

15 + 11 =